۰۵
شهریور

بروزرسانی و ظاهر جدید فروشگاه آنلاین تهران ابزار

بعد از حدود ۱۵ سال فعالیت در بستر مجازی و فروش اینترنتی محصولات و ابزارآلات صنعتی ، شرکت تهران ابزار بر این تصمیم شد تا ظاهر وبسایت فروشگاه آنلاین تهران ابزار را دست خوش تغییرات اساسی و بنیادی نماید .

پیش از این اطلاعات محصولات بر اساس استاندارد های بالای ۱۵ سال گذشته طراحی و ارائه میگردید . طبق اطلاعاتی که داریم ، فروشگاه و وبسایت تهران ابزار ، اولین وبسایت تخصصی در زمینه ابزارآلات و تجهیزات صنعتی بود که راه اندازی شد و در آن زمان ، بعنوان مجموعه ای پیشتاز در این زمینه شناخته میشد . بر همین اساس مشتریان محترم ، توقع داشتند تا ظاهری با هارمونی و استانداردهای جدید برای این مجموعه وجود داشته باشد . لذا به این خواسته ی مشتریان محترم و گرامی ارج نهاده و این اقدام را عملیاتی نمودیم .

در وبسایت جدید فروشگاه ، تمامی امکانات و قابلیت های روز دنیا قرار داده شده است . از قابلیت همکاری برای اشتراک گذاری و کسب درآمد تا امکان حضور فروشندگان در این بستر .

امیدواریم و در تلاش هستیم بصورت روزانه از اشکالات این وبسایت کاسته شود و همچون گذشته بعنوان برترین و موثرترین وبسایت تجهیزات صنعتی در خدمت صنعتگران محترم قرار گیرد .

بدیهی است موجب امتنان خواهد بود اگر در این مسیر ما را همراهی کنید و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید . برای این منظور میتوانید بصورت مستقیم به آدرس ایمیل info@tehrantools.com و یا از طریق آدرس ارتباط با ما ( اینجا ) نسبت به ارسال پیشنهادات و انتقادات خود اقدام نمایید .باتشکر